з 9:00
до 18:00
пн.-пт.

Туроператор індивідуальних подорожей

+ 380 (50) 874 32 33 (Viber) + 380 (44) 492 95 02

Питання та відповіді

Навіщо ставати агентом DERTOUR?
Агент DERTOUR отримує ряд переваг:

  • Можливість працювати з надійним, якісним продуктом одного із провідних німецьких туроператорів.
  • Можливість самостійно формувати тур відповідно до індивідуальних запитів та побажань клієнтів.
  • Гарантія надійної та якісної організації поїздки для Ваших туристів. Документи-ваучери з логотипом DERTOUR відомі в усьому світі та забезпечують клієнтам найкращий сервіс.
  • Гідна винагорода для агента з можливістю отримання додаткової комісії.
  • Безкоштовна участь у навчальних програмах, практичних тренінгах, семінарах для агентів з турпродуктів, країнознавства та системи бронювання. Консультації щодо розробки маршруту для індивідуальних подорожей.
  • Доступ до широкої продуктової лінії: квот місць DERTOUR, ADAC і MEIERS в готелях по всьому світу, авіабілетам, залізничним квиткам, поромам, можливість оренди автомобілів за пільговими умовами та інше.
  • Простота та зручність системи бронювання. Можливість моментальної перевірки ціни та наявності місць.
  • Можливість бронювання авіаквитків для агентств, що не є IATA.
  • Україномовна служба підтримки для агентів.
  • Спеціально розроблений сайт для агентів DERTOUR, що дозволяє отримувати ексклюзивну інформацію від туроператора в режимі онлайн.
 
Чому DERTOUR? Які його переваги?
DERTOUR – це не просто бренд, це багаторічний досвід, історія, культура, традиції та великі капіталовкладення. Починаючи свою історію з 1917 року, DERTOUR завоював споживача завдяки надійності, якості, орієнтації на потреби клієнта, комплексності послуг, можливості індивідуального підходу. Переваг багато - це і можливість самостійно розробити і сформувати тур з різних сегментів з урахуванням всіх потреб клієнта, це і широкий асортимент продуктів, це і квоти місць по всьому світу. Але найголовнішою перевагою є той факт, що Ви передаєте туриста у «надійні руки», а у партнерстві це найголовніше.


Яка винагорода агенту?
При розробці схеми винагороди в основу було покладено принципи гнучкості та лояльності, тому існує дві можливості, причому одна не виключає іншу.

Варіант 1
В агента встановлено систему бронювання DERTOUR і він самостійно розробив маршрут, підібрав готелі, перевірив ціну та наявність місць. Всі дані відобразив у системі, залишилося лише натиснути кнопку «Бронювати» і надіслати нам на електронну адресу копію вікна системи бронювання. Робиться це простим натисканням клавіші «Prt Scr» та вставкою в тіло листа.

Варіант 2
Агент використовує Off-line бронювання, якщо він вирішив сконцентруватися на продажах, а процес розробки туру та всі технічні моменти довіряє нам. У такому разі ми отримуємо заявку необхідних послуг електронною поштою або через сервіс оформлення заявки на сайті.

Докладніше про розмір винагороди запитуйте у менеджера по роботі з агентствами.

Величезною перевагою є той факт, що агент може вибрати як один, так і обидва варіанти роботи з DERTOUR.


Чи є додаткова комісія?
Безперечно! Чим більший продаж, тим більше комісії! Додаткова комісія розраховується за результатами фінансового року (з 1 листопада до 31 жовтня).

Докладніше про розмір винагороди запитуйте у менеджера по роботі з агентствами.


Як відбувається онлайн бронювання?
Процес бронювання дуже простий. Після того як агент розробив маршрут, підібрав готелі, перевірив наявність варіантів і вибрав відповідний варіант, він заносить усі дані в систему та надсилає нам на електронну адресу копію вікна системи бронювання. Робиться це простим натисканням клавіші «Prt Scr» та вставкою в тіло листа. Сама технічна функція бронювання здійснюється безпосередньо нашою службою бронювання та підтримки. На це є низка причин:

  • Фінансові зобов'язання, що виникають у момент замовлення.
  • Штрафні санкції, які можуть виникнути в ряді випадків через недостатній досвід роботи з системою та продуктами DERTOUR. Функцію контролю, відстеження, попередження про можливе виникнення штрафів ми беремо на себе, тим самим унеможливлюємо Ваші фінансові ризики.


Чому не можна бронювати прямо на сайті?
Функція онлайн бронювання заборонена технічно з метою виключити фінансові ризики та штрафні санкції. У момент, коли робиться замовлення, автоматично наступають фінансові зобов'язання і, звичайно ж, за це потрібно відповідати.


 
У якій системі бронювання працювати?
Система бронювання DERTOUR проста та зручна в експлуатації. Вона не вимагає ніякого спеціального обладнання чи софту, достатньо мати доступ до Інтернету. Встановлення системи відбувається з мінімальними витратами часу та зусиль. Ми Вас забезпечуємо посиланням на сайт системи та паролем доступу. За 1 - 5 хвилин Ви вже можете працювати. Спеціальних навичок та тривалого курсу навчання не потрібно. Для Вашої зручності ми розробили практичний тренінг (не більше 2 годин), де Ви можете не лише отримати теоретичну підготовку, але спробувати зробити все самостійно. Звичайно, ми забезпечимо вас необхідними навчальними матеріалами, які допоможуть вам зробити перші самостійні кроки.


Скільки коштує установка та обслуговування системи бронювання?
На сьогоднішній момент для агента це безкоштовно. Всі витрати на утримання та обслуговування системи відбуваються за наш рахунок. Це одна із переваг бути агентом DERTOUR.


Як уникнути штрафів при скасуванні бронювання?
Тут важливо розділяти два поняття: «ухилення від штрафів» та «прохання мінімізувати чи виключити штрафи у зв'язку з форс-мажорними обставинами, які справді мали місце і цьому є письмове підтвердження». У першому випадку це просто неможливо, оскільки, якщо ми хочемо працювати з надійними європейськими партнерами зі світовою репутацією, то ми повинні дотримуватись певних правил, мати дисципліну та порядність відносин, нести відповідальність за свої дії.

Якщо йдеться про непереборні обставини (хвороба, відмова у візі, сімейні обставини тощо), то тут є дві можливості: перенести поїздку на інші дати з мінімальними штрафами або повністю відмовитися від поїздки та писати прохання з проханням позитивного рішення про відміну або мінімізації штрафів. В даному випадку цю роботу за Вас робитимемо ми. Слід зазначити, що є позитивний досвід вирішення таких питань, але результат залежатиме від кожного конкретного випадку.


Як виплачується винагорода?
Основна комісія виплачується відразу після оплати замовлення, а доп. комісія – за наслідками фінансового року.


Чи проводиться порівняння цін DERTOUR із конкурентами?
Так, ми постійно відстежуємо, проводимо моніторинг цін, які надають провідні оператори з тих чи інших напрямів. Результати таких аналізів періодично з'являтимуться на сайті, а також приходитимуть до Вас у розсилках.


Що потрібно зробити для початку співпраці?
Для початку співпраці потрібно зв'язатися з нашим менеджера по роботі з агентствами.


З ким підписується договір?
Договір підписується з українською юридичною особою ТОВ "ТЕЛЕХАУС КИЇВ ТУРИЗМ" офіційним партнером DERTOUR в Україні.


Хто ще продає DERTOUR в Україні?
На сьогоднішній день ТОВ «ТЕЛЕХАУС КИЇВ ТУРИЗМ» є не єдиною компанією на ринку України, яка співпрацює з DERTOUR. Ми розцінюємо таку конкуренцію як позитивний момент, оскільки це стимулює нас бути кращими, пропонувати цікавіші умови співпраці, розробляти тренінги та навчальні матеріали, надавати більш якісну підтримку.


Коли починаються продажі за каталогами?
Тут слід зазначити, що є каталоги, які діють цілий рік (наприклад, каталог міських готелів). Є ряд каталогів, які орієнтовані на зимові та літні продажі, відповідно бронювання відкривається на зимовий період у середині липня, а на літній – у середині лютого.